فرآيندهاي سازماني به دو بخش فرآيندهاي دروني و تعاملات بيروني تقسيم بندي مي‌شوند. نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري پيام گستر به عنوان جامع ترين و کاربردي ترين نرم افزار CRM در ايران، در هر دو زمينه به شرکت ها کمک مي‌کند تا سيستم هاي اتوماسيون داخلي و ارتباطات با خارج از سازمان به طور يکپارچه مديريت شود.


ارتقاي تعاملات با بيرون سازماني از طريق:



  • جذب هدفمند مشتري، افزايش فروش و تبليغات گسترده

  • پيگيري سرنخ ها تا تبديل شدن به يک مشتري وفادار

  • تحليل وضعيت فروش به تفکيک محصول در بازه‌هاي زماني مختلف

  • ارسال ايميل، پيامک و فکس و همچنين مديريت کمپين هاي تبليغاتي

  • تثبيت مشتريان به عنوان مشتري وفادار با باشگاه مشتريان، رتبه بندي مشتريان و ارائه امتيازات ويژه متناسب با هر مشتري


بهبود ارتباطات داخلي سازمان از طريق:



  • تحليل عملکرد هر فرد، تيم و يا کل سازمان در بازه‌هاي زماني مختلف

  • تسريع نامه نگاري‌هاي اداري با اتوماسيون داخلي بدون اتلاف منابع فيزيکي

  • ثبت يادآوري ها، پيگيري ها، وظايف و قرارهاي ملاقات در تقويم‌ افراد

  • طراحي و اجراي چرخه هاي کاري روي هر فرآيند

  • مديريت قرارداد ها و حکم هاي سازماني


پيام گستر که داراي گواهي دانش بنيان از معاونت علمي فناوري رياست جمهوري مي باشد، با ارائه نرم افزار CRM ماژول محور تحت وب، کامل ترين و بهترين نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري در ايران را به سازمان ها عرضه کرده است و پشتيباني قدرتمند و همراهي هميشگي آن باعث شده تا به عنوان برترين نرم افزار CRM ايراني مطرح شود.


زماني که تيم هاي فروش ديگر در حال خوردن چاي، نت برداري مي کنند و خودکار خود را در حين انجام مکالمه با مشتري در دست دارند، سرمايه گذاري بر روي نرم افزار CRM به تيم شما اجازه خواهد داد تا با سرعت بيشتري به تمام اطلاعات تاريخي سرنخ ها و مشتريان خود دست يابند. اکثر نرم افزارهاي CRM اين قابليت را دارند تا  يادآوري هاي مهم درباره برنامه فروش و يا فرصت ها را براي شما ارسال مي کنند. در حالي که خوردن يک ليوان چاي با آن شرايط، نمي تواند اين کار را براي شما انجام دهد.


نه تنها نرم افزار CRM به تيم فروش شما کمک مي کند تا آموزش ديده تر شده و تبديل به فروشندگان بهتر و تاثيرگذارتري نيز گردند، بلکه در مشتريان شما حس رضايت را ايجاد کيده که اين امر منجر به وفاداري بيشتر به شرکت، محصول و يا خدمات شما مي گردد. اين يعني تکرار خريد آن ها از شما. در مطالعات اخير، 47 % از شرکت هايي که از نرم افزار CRM استفاده مي کنند، بيان کرده اند که رضايت و تکرار خريد مشتريان تاثير مثبت و به سزايي در فرايند فروش آن ها داشته است. اين در حالي است که بيش از 45% از اين شرکت ها معتقد هستند استفاده از نرم افزار CRM تاثير مثبت و مستقيمي در درآمد حاصل از فروش داشته است.


در اين مقاله و مقالات بعد، تصميم داريم به معرفي برخي از پرطرفدارترين نرم افزار CRM در جهان به همراه قيمت هاي آن ها بپردازيم. از طريق علاوه بر اينکه با برخي از کاربردها و مزاياي اين دسته از نرم افزارها آشنا خواهيد شد، نسبت به قيمت هاي جهاني آن نيز ذهنيت پيدا کرده و آمادگي پذيرش قيمت ها و خريد نرم افزارهاي CRM ايراني را کسب خواهيد کرد.


 


 


 

نرم افزار CRM چگونه فروش شما را افزايش ميدهد؟

نرمافزار حسابداري جامع و کامل چه ويژگيهايي بايد داشته باشد؟

با نرم افزار CRM مفهوم ضرر را از کسب و کار خود حذف کنيد

آشنايي با نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان پيام گستر

نرم ,افزار ,ها ,crm ,مي ,مشتريان ,نرم افزار ,افزار crm ,ارتباط با ,مديريت ارتباط ,افزار مديريت ,افزار مديريت ارتباط

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


alvandcode ویزای کانادا و ویزای توریستی کانادا Consumer and shopper rights وبلاگی برای تمامی گیمر ها ginkavirpt خدایی هم هست معاونت پژوهش سطوح عالی حوزه امام کاظم علیه السلام negintikcavir آي تي شو دانلود کده